Massvis

Hej!
 
Nu har det hänt massvis med saker.
 
Igår vad det Hogwartssittning på PubenPuben och i lördags var det Dammiddag. Det var väldigt roligt alltihop. Dessvärre börjar jag bli lite sjuk och det får jag INTE bli. Det är AG (Absolut Gotland) nästa vecka och det måste jag åka på, har ju taggat hela året! Praktiskt taget ända sedan jag var ett litet barn och såg studenter lufsa runt i Ove i Visby!
 
Därför har jag och Natalie en "sjukdag" idag där vi inte ska göra någonting alls. Vi ska sy på ove, kolla på film och ta det lugnt, minns inte när jag gjorde något sådant sist!
 
Bilder från påsk, valborg, herrmiddag, jobb på Baracken, pickning med eldshow, gävles vackra väder mm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0