Joggning

Hej!

Jag joggade igår ändå, för första gången i år. Det gick såklart inte så bra som i höstas och mitt vanliga spår i skogen var avstängt men det var så skönt! Jag hade glömt hur underbart det är och log hela tiden! Nu vill jag bara ut igen men träningsbyxorna ligger i tvätten så det går inte, måste köpa ett par till, problemet är att de är så dyra. Men man får väl se det som en investering, förhoppningsvis håller de länge.

Det blev inte så mycket plugg gjort igår, Linda kom över och vi började måla naglarna och prata istället. Sedan såg vi på en film, när den var klar hade Malin också kommit hit. Hon och Linda gick hem till Linda och jag och Natalie började plugga men insåg sen att det inte var en pluggdag. Så vi lagade mat och såg på en film till.

Idag gick jag upp halv sju, har slängt in två tvättar i maskinen, diskat ett ton disk och handtvättat ett par byxor. Snart ska jag gå ner och hämta min tvätt i tvättmaskinen och slänga in en maskin till, det var nästan en månad sedan jag tvättade (om det inte var en månad sen) så det var en hel del att tvätta.

Idag blir det plugg och ikväll möte på kåren inför Kårfullmäktigevalet där jag är en kandidat..Förstår inte varför jag tar på mig så mycket men det är ju i alla fall bara roliga saker!

Kram!
 
Här ser ni förra veckan i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0