Framsteg

Hej!

Gjorde framsteg på jobbet idag, lyckades sälja ett bredband. Får dock inga pengar för det än, det beror på om han behåller det efter två veckors prövotid eller inte.

Joggade idag också, det var najs, märker redan att kondisen börjar bli bättre. Det enda som är sorgligt nu är att mitt vanliga spår är avstängt och kommer att försvinna. Nu får jag springa in i skogen en bit och sen vända och springa tillbaka, inte lika kul..

Imorgon ska jag göra om alkoholprovet (misslyckades med fyra frågor i en kategori så jag måste göra om det) och sedan ska jag plugga och kanske städa. På kvällen är det kåren som gäller, kommer att bli väldigt roligt tror jag.

Nu ska jag läsa igenom alkohollagen lite och sedan sova. Imorgon ska jag gå upp tidigt för att plugga, förhoppningsvis hinner jag klämma in en springtur på eftermiddagen imorgon. Vore väldigt trevligt.

Kram!
 
Bild från galenskaparnas samling innan förra kårkvällen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0