D&D

Hej!

Igår blev det äntligen av lite D&D-spelande. Vi satt från ca. sju till ett på natten. Det var jättekul! Vi kom mitt in i en fight och sedan gick vi upp en level pga. att vi lyckades besegra fienden! (Det låter jättenördigt, vilket det såklart också är, men det är otroligt kul!) Annars hände inte speciellt mycket igår, vi hade poesisemenarium och jag intervjuade en tjej inför artikeln jag ska skriva till skoltidningen.

Idag så ska jag och Natalie storstäda, hon har bara inte vaknat riktigt än. Ikväll har jag tvättid men jag hörde något om en tacokväll så jag får se. Kanske får ta tvätten imorgon istället!

I onsdags fyllde Natalie år så vi hade en fikastund här med Indiskt tema. Vi har inte fått hit några soffor eller något bord så vi lade helt enkelt ut kuddar på golvet, hängde ett sidenlakan över några flyttkartonger och bad våra gäster att komma indiskt klädda. Hur de klädde ut sig var varierande. Vissa körde på stort med både kläder, turban och kroppsfärg medans andra lånade våra handdukar och snurrade runt huvudet. Det var en väldigt kul kväll i alla fall!

Imorgon ska vi åka och se på ett jättecoolt bord som jag hittade på blocket. Vi kan inte ta med det hem imorgon för vi kommer att behöva någon form av skåpbil eller släpkärra men vi ska i alla fall titta på det!

Nu ska jag skriva på min artikel och kolla på soffor på blocket tills Natalie vaknar!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0