Reklam

Hej!

För ett tag sedan så var jag med och spelade in en reklamfilm för skolan. Nu är den klar och visas troligtvis på gymnasier runt om i Sverige. Vill ni se på den så kan ni kolla här! 
 
Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon ska jag på gala, blir till att klä upp sig riktigt ordentligt! Synd att jag inte får dricka någon alkohol, skulle vara kul att ta del av den troligtvis supermumsiga fördrinken jag redan betalat för..men så kan det gå.
 
Nu är jag trött, ska snart sova tror jag. Måste få ordentligt med skönhetssömn så att jag ser så bra ut som möjligt imorgon!
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Snygg reklam. Ha så kul på festen.Kram

2014-02-28 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0