På´t igen!

Hej!

Gymmandet gick bra, har dock inte så farlig träningsvärk idag, besvikelse. Men imorgon ska vi dit igen. Då börjar vi med att gymma och avslutar med att simma innan vi drar till skolan och pluggar och går på möte. Idag hade vi föreläsning med en Copywriter. Det låter som ett ganska intressant yrke, kanske något jag kan tänka mig att jobba med. Men inte hela livet. Kreativiteten begränsas för mycket för min smak när man hela tiden måste förhandla sina idéer fram och tillbaka med andra.

Nu har min dator väldigt lite batteri kvar och jag ska gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon!

Kram!
 
Vår personliga gyminstruktör under gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0