Ojojoj

Hej!

Jag har varit en katastrofal bloggare på senaste tiden. Det har varit en del med skolan och det har varit mycket annat utanför skolan på gång också (t.ex. skoltidningen). Har lyssnat på en ljudbok i 11 och en halv timme (läxa) och nu håller jag på att läsa en bok på 289 sidor som ska vara utläst till tisdag. Lite hektiskt.

Imorgon ska jag hjälpa en kompis att flytta in i sin nya lägenhet och kanske simma. Det är dags för mig att komma igång med träningen nu. Har varit förkyld och haft dåligt med tid men nu är det dags att dra igång!

I veckan är det mest skola som gäller, har bara ett seminarium men vi läser ca. 2 böcker mellan lektionerna istället för att skriva en text nu och det tar mer tid än att skriva ihop en text..Det får gå!

Nu ska jag fortsätta läsa i boken, den är ganska intressant faktiskt. Jag hittade den bara på engelska men det gör ingen större skillnad nuförtiden.

Kram!

Var på 20-talsfest i onsdags. Jag och Natalie laddade upp med att se på "The great Gatsby"
 
Hjälpte en kompis att flytta ut häromdagen och fick prova hans hemmagjorda byxor av silvertejp, inte snyggt direkt men väldigt bra gjort av honom! Riktigt fint hantverk med dubbelsidig tejp..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0