Trött

Hej!
 
Är än en gång väldigt tacksam att jag inte jobbar längre. Jag är helt död idag. Efter en hektisk vecka så jobbade jag på Puben i torsdags, sov tre-fyra timmar, var i skolan från 8-14, åkte hem och åt mat och åkte iväg för att vara vid Baracken(en annan studentpub) klockan 17. Där jobbade jag sedan till 03-tiden och var hemma strax innan fyra.
 
Idag är jag helt död, både fysiskt och psykiskt. Skulle egentligen plugga men det går inte, får se om jag orkar lite senare ikväll. Skulle egentligen hem till en kompis men jag får se hur det blir med det.
 
Jag bytte i alla fall till mig en ove-del igår, jag har en deal med två kompisar från de föreningarna jag inte har ovedel ifrån så när jag fått de delarna (ska kanske få en lite senare idag) har jag ovedelar från ALLA föreningar på Hig!
 
Nu ska jag chilla, trött som tusan. Bilder har ännu inte kommit upp men de kommer upp någon gång snart, tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0