Slut!

Nu har jag sagt upp mig från jobbet. Efter att ha suttit i styrelsemöte med en klump i magen bara på tanken att jag var tvungen att gå till jobbet några timmar senare fick mig att inse att det inte var hälsosamt. Det är för mycket nu och jag har absolut inte tid att gå in i väggen eller bränna ut mig. Jag pratade med chefen och är välkommen att komma tillbaka när jag vill.

Jag såg på detta som ett stort misslyckande, att säga upp sig och ge upp. Nu efteråt märkte jag hur dåligt jag faktiskt mådde och vilken lättnadskänsla som infann sig när jag genomfört samtalet. Detta ger mig trots allt 12 timmar mer i veckan att plugga och göra annat.

Nu ska jag fokusera all min energi på skolan, Cult&co, Kårfullmäktige och skoltidningen. Det är ändå mycket men nu är det mest roliga saker kvar. Eventuellt kommer jag att ta ett jobb nästa termin men i nuläget är det för mycket för att jag ska orka med allt.

Bjuder på en bild från den senaste pubkvällen, tema lågstadiedisco!

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Det var ett bra beslut du tog angående jobbet. Det är skolan du skall fokusera på. Det var absolut inget misslyckande. Kram på dig.

2014-04-17 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0