Summering

Hej!

Här kommer en summering av gårdagens tacksittning!

Det var otroligt lyckat, alla gillade maten, de f.d. generalerna fick fjäska och uppträda för alla, det blev många Lambos och vi fick även se musikalnummer från både überphaddrarna och f.d. generalernas sida!

Alla generaler fick sju plus som de behövde för att kunna gå hem, förutom Fredrik a.k.a General Salt, han fick visserligen ganska många plus men han skötte sig inte hela kvällen och fick därför ganska många minus också. Han fick tillåtelse att gå hem men vi har en tjänst innestående på honom! Kvällen fortsatte till en vanlig pubkväll så det strömmade till lite mer folk. Några av oss spelade "Med andra ord", jag var på lag med en annan Matilda och vi var sjukt duktiga! Även på de mest konstiga beskrivningarna gissade vi rätt. Jag gick hem strax efter ett, då var jag väldigt trött.

Idag så gick jag upp klockan nio, mötte upp Natalie vid halv tio och vi städade upp i köket på puben. Sedan följde hon med mig upp till min lägenhet och vi brunchade med te och baguetter i tre timmar. Det var väldigt mysigt!

Sedan drog jag vidare för ett möte med min spexgrupp inför Herrmiddagen. Det gick bra för oss, vi hade bra flyt och planerade en hel del. Jag fick en väldigt kul roll och det ska bli superkul att skriva resten av manuset och repetera!

Imorgon ska jag kanske dra till Stockholm över dagen, får se. Det är en liten överraskning för en viss hen (Hoppas att hen inte har koll på min blogg, tror inte det) som fyller år. Jag ska ännu se hur det blir med den saken. Nu ska jag kolla igenom mina texter som ska lämnas in på tisdag för betygssättning. Det är väldigt läskigt men jag har valt att inte stressa upp mig för mycket, men får jag lägre än C blir jag nog besviken.

Dags att sätta igång!

Kram!
Hittade en fin bild på mig och Ceasar som tyvärr inte finns hos oss längre. <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0