Sjöslaget!

Hej!

Idag hade jag en lagom kul lektion. Nu är jag hemma, ska snart iväg till Sofia där vi ska ha en spelkväll. Jag sitter nu och försöker få fram all info till sjöslaget vilket är en studentkryssning! Där kan man göra massa roliga saker, temat för i år är barnkalas. Jag tänkte inte åka för man måste vara några stycken och boka en hytt men sen sade Sofia idag att man kunde boka hytter för två också och hon ville åka så nu ska jag nog åka ändå! Är supertaggad! Man åker iväg den 6 och kommer tillbaka den 7 så det är ungefär ett dygn man är borta. Man måste boka innan kl.17 idag så jag måste försöka att hitta all info innan dess.

Nu måste jag fortsätta att leta!!

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Kram och trevlig helg

2013-09-28 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0