Pubrunda

Hej!

Gårdagen hos Sofia var supermysig, vi spelade spel och pratade.

Ikväll är det pubrunda, ganska enkelt upplägg. Olika föreningar på Hig har egna pubar/barer. Ikväll så sker en runtvandring, det är tre olika pubar och sedan är det avslutning på kåren. Om man går till alla ställen och kommer till kåren med alla stämplar så får man ett märke som man sen kan sätta på sin ove!! Självklart så måste man med på detta! Det börjar klockan 17 på Cult&co:s pub "PubenPuben". Sedan ska vi till baracken, nya vall och till sist Kåren! Det ska bli superkul!

Igår bokade jag in sjöslaget och nästa söndag klockan 14 åker vi från Gävle! Även på detta får man ett märke. Synd bara att jag inte fått min ove än, men jag kommer i alla fall ha lite märken! Efter det så kan man köpa ett paket märken på kåren för 100kr, ett av dem är så otroligt snyggt att man vill ha dem, sedan måste man ha Cult&co:s märke på bröstet över hjärtat. Så på ganska kort tid kommer jag att skaffa mig åtta märken! Det är en bra start!

Nu kom jag precis in från en springrunda. Dags för stretching.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0