Planering&Föreläsning

Hej!

Idag började jag klockan tio med att sälja biljetter till tacksittningen. Jag och Natalie satt och sålde till klockan kvart i ett och sedan gick vi på en föreläsning i studieteknik. Det var del ett och del två kommer på onsdag så den ska jag gå på. Vi har totalt sålt 25 biljetter till tacksittningen, efter föreläsningen så åkte vi och handlade. Nu är det bara själva tillagningen kvar, och det tänker jag göra imorgon. I alla fall pajen. Jag ska även göra coleslaw men den gör jag nog på onsdag.

Imorgon ska jag även till biblioteket med Natalie och fixa bibliotekskort och på kvällen är det möte med föreningen. Jag vet inte riktigt vad vi kommer prata om men det är bl.a. inval till styrelsen, jag har inte bestämt hur mycket ansvar jag vill ha men jag vill helt klart vara med och bestämma!

Nu ska jag sätta mig och försöka läsa lite till i boken..bara 59 sidor kvar. Jag pratade dock med Fredrik som går i tvåan och han sa att just den boken inte är superviktig, man behöver inte memorera allt och de delar som har mest "ordbajs" kan man bara skumma igenom. Så nu kör vi!

Vacker bild på mig och Fanny från 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0