Möte

Hej!

Idag var det möte för föreningen. Det var faktiskt väldigt trevligt, först gick vi igenom alla saker som man ska göra på ett möte och när mötet var avslutat gick vi över till att bara prata. Det bjöds även på kaka, te och kaffe. Vi var runt femton stycken tror jag. Mycket trevligt.

För övrigt så har jag haft en bra dag, började med lite pianospel och en joggingtur. Efter det så fixade jag mat till tacksittningen så det är klart. Brände mig dock på ugnen vilket var superklantigt! Sedan cyklade jag och Natalie ner på stan för att bl.a. fixa bibliotekskort till stadsbiblioteket. Vi hämtade även ut studenthäften på turistbyrån där nya studenter kan få rabatt på massa saker. Sedan köpte vi en liten present som ska få vara kvar på PubenPuben. När vi var klara så hörde Martina och Cecilia av sig och ville ta en fika så det gjorde vi. Sedan cyklade jag hem, läste i min bok och sedan gick jag på mötet!

Nu ska jag läsa lite till i min bok och sedan sova. Imorgon är det föreläsning, möte för tacksittningen och möte för herrsittningen.

Kram!
 
Det röda märket på armen är där jag brände mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0