Café Campus

Det var superkul att spela in filmen! Precis som förra gången! Vi var på ett ganska läskigt ställe, vilket ni kommer att få se när jag länkar filmen här senare. Den ska nu klippas och lägga på ljud sen kommer den upp här!

Efter filmen cyklade jag och Natalie tillbaka till Sätra för att gå på "Café Campus" som öppnade idag. Det var supermysigt, vi satt och pratade i två timmar med lite annat folk. På slutet fick jag förfrågan på om jag kunde tänka mig att jobba där något (ideellt såklart) och det tackade jag ja till. Man måste ju stödja föreningen!

Nu ska jag göra något (behöver inte göra läxor för de är redan klara). Imorgon ska jag upp tidigt, har tvättid klockan sju. Därför ställer jag klockan på kvart i sju, då kan jag klä på mig och gå ned och slänga in tvätt i maskinen. Sedan har jag planer på att springa, handla, gå på möte för herrmiddagen och sedan på after school. Det kommer nog att bli en fin dag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0