Biljettförsäljning

Hej!

Idag var jag i skolan för första gången på en vecka. Vi gjorde det vi brukade, dvs. diskuterade boken vi läst, jobba med responsgrupperna och idag fick vi även feedback från Janne (läraren) på en text vi lämnat in för ett tag sen. Det var jättehärligt för det var inte två kommentarer i marginalen vi fick utan en hel A4 med tips, beröm och saker att ändra på. Det var kul att få lite feedback. Vi fick fyra läxor till nästa gång. Jag har redan gjort två. Resten blir gjorda imorgon förmiddag. Tror jag.

Ikväll är det lite mys på PubenPuben, jag ska ned dit om två timmar. Det blir nog bara lite häng, imorgon däremot så blir det mer på schemat! Då ska jag jogga, handla lite ingredienser för att kunna provlaga en tacopaj, cykla till skolan för att lämna över sakerna som de andra behöver för att sälja biljetter och på kvällen ska ett gäng ut till Linda på Tv-spelsfest!! Det ska bli superkul!

Nu är det exakt en vecka till vår tacksittning, nervöst men det ska bli otroligt kul!

Kram på alla!
Hittade en fin bild från nollningen när jag gick i trean på Rytmus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0