Skolplugg

Hej!

Sitter och pluggar i skolan med Natalie. Har varit här ett bra tag nu, var även med på ett av tvåornas projekt. Vi satt bl.a. och diskuterade hurvida en Älg skulle behöva betala för mer än en flygstol på flygplanet. Som belöning fick vi sedan varsitt märke att sätta på oven, choklad, muffins och fingerdockor. Jag fick en kanin, Adam ville inte ha sin elefant så han gav den till Natalie som gav den till mig. Jag fick alltså TVÅ dockor!

Jag har även legat i arkivskåpet på skolans bibliotek idag med Natalie. Det var mörkt men mysigt. Väldigt bra ställe att ligga och prata hemlisar!

Jag ska fortsätta att plugga, har läst ut en bok som ska läsas till imorgon. Nu blir det research inför mitt reportage (åker kanske till Stockholm imorgon efter skolan, annars åker jag på onsdag). Ikväll är det "Boobiesnight" på baracken. Det är en insamling till rosa bandet, man donerar 20kr och de bjuder på fika och film. Det ska vi på!

Men tills dess ska vi plugga, tre timmar till!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0