Sjöslaget och vidare, bildversionen!

Alla möttes utanför skolan, Jesper hade med ballonger och sörjde när de gick sönder.
Emma och Nina var rosa och fina
Efter bussturen fick vi vänta länge på terminalen..
Men vi roade oss
Mycket kärlek
Jag och Sofia, min hyttkompis
Kö till TaxFree
Vi åt en stadig middag ombord
Stämmningen var på topp!
Dansgolvet där vi spenderade större delen av natten!
Åt en stadig frukost/lunch dagen efter
Massvis med mat!
Vi lekte "blåsleken"
Vi kollade/lyssnade på kareoke
Jesper kom över sorgen över sina ballonger
 
Efter bussresan, på Nya Vall!
Jag och Natalie hittade huvudbonader! (vi blev lite svettiga efter väldigt mycket dansande)
Efter Nya Vall stängt roade vi oss utomhus.
 
Idag har jag pluggat, varit på möte för spökvandringen och sedan var jag på after-school. Kom hem straxt innan åtta.
Vi spelade spel på after-schoolen som hade Octoberfest-tema! (därav hattarna)
 
Imorgon är det skola igen så nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig! Imorgonkväll är det 90-talspub på PubenPuben. Superkul!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0