Mörkt

Hej!

Nu har jag lagt in tvätt i maskinen, någon springtur blev det dock inte. Det var meningen att jag skulle ut och springa och sedan lägga kläderna i tvätten senast åtta så skulle jag hinna tvätta träningskläderna också. Men när jag vaknade var det mörkt ute, och kallt så jag spolade den idén och slängde istället in alla kläder i tvätten. Istället så städade jag lite, jag kan inte dammsuga såhär tidigt men damma kunde jag göra. Om ca. tio min borde min tvätt vara klar så då ska allt hängas upp. Sen blir det frukost tror jag.

Idag blir det plugg, respons med Natalie innan uppgifterna ska in klockan 15. Ikväll blir det after-school+rep till herrmiddagen. Jag är fortfarande supertaggad!! Ska bli sjuuuuuuukt kul!

Kram!
 
Senaste repet med herrmiddagen, scenen syns i bakgrunden! SÅÅÅÅÅ TAGGAD!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0