Intervjuteknik

Hej!

Nu håller vi som sagt på med journalistik, nästa projekt är en intervju. Jag ska intervjua två personer. Min kära vän Fanny, om flytten till Singapore m.m. och den andra blir troligtvis Anna, min f.d. svenskalärare om hennes karriär. Jag tror att just den delen kommer att bli väldigt kul! Men först ska jag läsa två böcker; Intervjuteknik och Världens lyckligaste folk. Jag ska börja med Intervjuteknik, jag har inte den boken men den finns på skolbiblioteket. Problemet är att man inte får ta med den ut ifrån biblioteket så jag satt kvar och läste idag och ska iväg till skolan imorgon för att läsa lite till.

Imorgonkväll är det en klasskväll på gång hemma hos en tjej. Ryktet går att hon har en kareokemaskin så vi får väl se vad som händer!

Nu har jag precis stekt massvis med pannkakor, tillräckligt många för att det skulle bli tre matlådor och kvällsmat.

Ska läsa lite i bok nr. 2 nu, men först måste jag diska!

Kram!

p.s. Uppdaterade telefonen idag och är jätteglad, det blev som en ny telefon!!

Har på mig min vackra Livenighttröja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0