Heartbreak

Hej!

Herrmiddagen var en succé! Stående ovationer, busvisslingar och applåder regnade över oss när vi klev upp på scenen! Allting satt som det skulle och där något gick fel blev allting bara mycket roligare! Efter middagen var det eftersläpp på Heartbreak, en klubb här så alla åkte dit! Det var superkul, mycket dans blev det. Jag kom hem ganska sent, men det var i alla fall innan klockan 6! Jag gick upp åtta på morgonen så jag var ganska trött när kvällen gick mot sitt slut.

Jag sov länge idag och sedan var jag förbi Natalie som också var ganska sliten. Nu försöker jag att läsa en lärobok men det går inte så bra, somnar nästan. Kanske ska ta en lite längre paus snart och chilla lite.

Ikväll skulle jag egentligen på fest hos en kompis, eller ut på krogen men jag vet inte hur det blir med det. Sitter i pyjamasbyxor och T-shirt och känner inte för att byta om inom de närmaste timmarna (fast klockan är å andra sidan bara fyra). Vi får se vad som händer!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0