Filmkväll&repetition

Hej!

Igår hade vi repetition med herrmiddagen, det var bara min grupp där. Så vi körde igenom några gånger och sedan pratade vi mest. På kvällen var det filmkväll hos Sofia, jag såg äntligen Fantomen på Operan. Den var riktigt fin! Jag kom hem tidigt, för att vara mig (lite efter 12) och gick och lade mig straxt efter det.

Idag blir det plugg och ikväll ska jag belöna mig själv genom att laga lasagne till mig själv. Förhoppningsvis blir det några matlådor också. Imorgon är det repetitioner till herrmiddagen igen och då kommer förhoppningsvis lite fler spexgrupper dit!

Kram på er och trevlig helg!
 
Baby spice
Ginger Spice and Baby Spice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0