Roadtrip och Rock

Hej!

I förrgår tog vi en roadtrip till Ikea, bland annat. Hittade lite bra grejer, ska önska mig presentkort på ikea i julklapp tänkte jag så att jag kan införskaffa lite av de bra grejerna!

Igår var det Rocksittning på baracken. Det var superkul! Jag fick massvis med tatueringar på kroppen, med permanent penna. Vi får se om det går bort..Kom hem klockan fem, lagom trött. Idag blir det att ta det lugnt!

Lunch på Ikea!
Sovpaus!
Bäddsoffa, billig och om den får plats i min lägenher så blir det kanske en av grejerna som jag inhandlar efter jul!
Chill på fejkbalkongen
Rockers!
Professionellt Galenskap tatuering, visserligen upp och ned men fortfarande snygg!
Rock n'roll!
Gitarren som dog (blev smashad mot golvet)
Massvis med rockers
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0