Grisfest!

Hej!

Jag har haft en helt fantastisk helg med studenter från hela Sverige. Här kommer lite bilder!!
 
Mitt lag, "Professionellt Galenskap"
Vår vackra keps som jag sedan bytte bort för en ove-del
Mysiga grabbar från KTH
Jag och Natalie satt nattvakt för ena sovsalen 00-03, en kul natt!
Grabben jag bytte keps mot ove-del och jag
Vacker pyramid!
Fick min fejkove (från biltema) godkänd!
En stor hög med Dalmasar
På kvällen bytte jag och en kille från Linköping kläder, sedan tog många andra efter! Jag hade alltså på mig en riktig ove på grisfesten ändå, även om det inte var min egen!
 
 
Hoppas att alla andra haft en lika bra helg som jag! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0