Flytt?

Hej!

Roliga nyheter! Imorgon ska jag och Natalie koll på en trea, om den ser bra ut så är det mycket möjligt att vi flyttar ihop i den. Det blir lägre hyra och sen är det mycket mysigare att ha en rumskompis än att vara ensam! Den ligger mitt emellan våra nuvarande lägenheter, max 100 meter ifrån så det blir i sådant fall att ringa in alla kompisar och så får de hjälpa oss att bära över alla grejer.

Igår var det nanowrimo, sista nanowrimo men plugg-maratonen fortsätter. Det är fantastiskt hur mycket man får gjort under en natt. Jag klarar inte nanowrimo. Eller egentligen gör jag det, jag har skrivit över 70 000 ord, över 200 boksidor, men jag har inte skrivit 50 000 ord i november. Men så får det vara, jag klarade i alla fall att skriva en bok. Oredigerad just nu men jag spenderade gårdagen till att redigera och prata strunt med de andra. Jag har en ny deadline nu, jag lovade att Malin och Fredrik skulle få varsin kopia att läsa vid jul. Det blir bra, då har jag något som driver mig.

Frukost nu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0