Slut på livenight

Jaha, vad gör man nu då? Livenight är över vilket är sorgligt men det har också varit riktigt kul! Saker kunde ha gått bättre eller sämre men helheten var riktigt bra! Kom hem vid tvåtiden igår efter att vi roddat bort allting. Det gick otroligt fort att få bort allting! Det känns lite tomt utan livenight men det har varit en fantastisk upplevelse!

Idag blir det mentorsfika och svenska. Jag tror att jag ska baka scones snart. Det blir min brunch, jag orkar inte åka tidigare till skolan för att äta, är otroligt trött (det har ju trots allt varit två arbetsamma men fantastiska dagar).

Nu ska jag baka. Förlåt om jag upprepar mig och sådär, har sovit lite lite tror jag. Jag tänker bara på hur mycket jag kommer att sakna att spela..undrar om alla rytmusare går med på att flytta med mig dit jag kommer att vara så att vi kan jamma lite när vi vill. Det skulle vara härligt. Fast jag kommer att sakna folket mer än skolan och jammet, hur ska man klara sig utan alla underbara människor?

Dags för scones, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0