Nationella prov

Hej!

Idag har jag bara nationella prov och det är tur, skulle egentligen repa men vaknade med en hemsk huvudvärk och halsont så det blev inget rep för min del. Hade ju ont i handlederna igår så det är väl kanske bäst att vila dem en dag också. Det blir kanske extrarep imorgon istället.

Istället så kommer jag endast att åka till skolan för att göra de nationella proven i en och en halv timme. Om jag orkar så åker jag och köper en resväska efter det, blev inget av igår för jag var väldigt yr. Jag vet inte hur det kommer att gå på nationella när man är lite seg i huvudet som nu men det får gå som det går. Problemet är ju att jag ligger och väger mellan vg och mvg i engelska B så nu gäller det att jag kör på!

Nu ska jag göra lite mat eller något.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0