Engelska Nationella

Det gick ganska bra tror jag, svarade på allt utom en, den svarade jag på egentligen men jag hade ingen aning om vad som var rätt svar så jag försökte att hitta på någonting rimligt. Två andra saker är jag också väldigt osäker på om jag gjorde rätt men över det hela så gick det helt okej.

Jag repade kör idag, känns i handlederna. Skulle egentligen spela piano ikväll men jag vågade inte, jag har nämligen två rep på torsdag och två på fredag som jag måste vara med på! Kören lät i alla fall bra, förhållandevis bra. Det var vårt första rep, jag kom igång väldigt sent med kören men förhoppningsvis så kommer det att lösa sig!

Nu ska jag sova, Kram!

Vacker bild på mig och Fanny, saknar henne! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!<3

2013-05-21 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0