Whatever

Hej!

Sitter här med världens huvudvärk, hade en helt okej dag. Slutade tidigare, började 09.50 vilket är helt okej och hade en ganska lugnt dag i allmänhet.

Jag har redan helgen schemalagt nu. Lördag: läxor och tråk Söndag: filminspelning. Det är Mios film, de sista scenerna ska spelas in. Sedan på kvällen ska jag gå till kyrkan och lyssna på Stina och Sofia när de sjunger med kören. Fredag ska jag troligtvis prata med Fanny. Det var ett tag sedan sist!

Imorgon börjar jag tidigt men slutar även ganska tidigt. På fredag har jag endast Engelska C så jag slutar 11.00, dock är det ett informationssamtal klockan 14 i skolan men jag vet inte om jag ska gå på det. Det är informationsmöte om ansökningar till högskolor, vilket är viktigt, men jag vet inte om jag orkar stanna i skolan i tre timmar bara för att gå på ett möte som kanske tar en halvtimma eller något. Känns som att jag kan boka in ett enskilt möte med syon och få informationen där istället. Jag tänkte maila henne nu och kolla.

Nu ska jag snart sova, är otrooooligt sugen på kladdkaka, har varit det sedan i torsdags dvs. en vecka. Funderar på att falla för frestelsen i helgen..Vi får se hur det blir!

Kram på er!

Jag och katten, den äldre ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0