Filminspelning och kyrkobesök

Hej!

Dagen ägnades åt filminspelning, det var som vanligt väldigt roligt. Vi var effektiva och fick allting klart även om vi var väldigt få statister. Det blev dubbla roller för oss som var där. Sedan var det dags att gå till kyrkan för att lyssna på när Stina och Sofias kör sjöng. Jag var lite sen pga. inspelningen drog ut på tiden (kameran hade lite dåligt batteri på slutet+ att vi behövde byta om då och då för att spela flera roller). Det var som vanligt väldigt vackert.

En helt okej söndag med andra ord.

Nu ska jag sova. Vi har temavecka den här veckan som startar och avslutas med nationella prov i svenska. Vi ska hålla tal, något som jag börjar få koll på nu. Jag hoppas verkligen att det går bra och att jag kan hitta något bra ämne att tala om.

För övrigt så är det dags att söka högskolor nu och jag freakar ur lite angående vilken ordning jag ska ställa mina val. Egentligen spelar det ingen större roll, jag lär inte komma in på psykologilinjen så jag kommer nog att hamna i Gävle på kursen för professionellt skrivande (i tre år). Jag är ganska taggad på att gå på den också men psykologi känns lite mer seriöst och jobbchanserna är större, även om det är dubbelt så lång utbildningstid.

Men nu ska jag sova!

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0