Dröm

Hade en himla fin dröm inättras. Vaknade tidigt imorse och låg och tänkte på den väldigt länge, somnade om och när jag vaknade igen kunde jag inte riktigt minnas vad det var. Bara smådelar. Jag tycker inte om när det blir så..

Idag var det intro till svenska nationella, muntligt. Det känns väldigt flummigt än och därav inte så bra. Efter lunch hade vi religion men jag åkte hem och pluggade istället. Skrev en sida svenskatal och en och en halv sida religion. Sedan pausade jag för att läsa i min bok, sedan åt jag mat. Hade vid det laget kommit till ett väldigt spännande kapitel i boken och kunde inte läsa. Nu är det några timmar senare, boken är utläst, vilket gör mig lite ledsen för den var bra och det blev inte mer läxor ikväll.

Nu ska jag inte skriva mer, börjar få ont i handlederna. Istället ska jag kolla upp mitt schema för morgondagen och sedan sova!

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0