Stockholm!!!

Hej!

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm!! Har saknat storstaden och nu blir det en kort visit dit. Tre dagar i alla fall och jag ska njuta av dem!

Ikväll åker jag in till farmor och farfar och sover där så jag slipper att gå upp så tidigt imorgon när jag ska med båten. Jag har nästan packat klart, eller jag har lagt allt jag ska ha med mig i en hög på sängen så det är halvpackat. Jag har nästan bestämt vad jag ska ha med mig. Just nu sitter jag i shorts och med Johans tröja som jag tagit över. Jag gav den till honom i julklapp men med alla nya muskler som han packat på sig så passar den inte längre på honom. Så då fick jag tillbaka den, lite synd för han skulle vara skitsnygg i den men jag klagar inte för nu fick jag en tröja, helt gratis. Fast jag betalade ju den i första hand men ändå!

Åter till packningen! Vi hörs någon gång!

Trevlig midsommar!!
Om bussen svänger fel på väg till Visby kanske jag hamnar här! (Niagarafallen á la Gotland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0