Träning!

Hej!

Nu har jag och Stina varit och simmat, jag är sjukt trött i hela kroppen och kommer troligtvis att ha en grym träningsvärk imorgon. Jag tror att det är en träningsform som passar mig och jag måste bli bättre på att simma! Jag köpte mjölk och nötter på vägen hem, som en liten belöning! Jag ska försöka att komma iväg på måndag också och simma. Det kostade bara 20 kronor så det är väldigt värt!

Idag hade vi livenightrep, mitt rep gick jättebra! Pelle (sångaren) var där och jag gjorde verkligen rätt när jag valde honom! Han har en otrolig röst som verkligen passar the dear hunters musik!! Åh! Jag blir glad bara jag tänker på det! Och det kommer att bli ännu bättre när vi fått grepp om låtarna, jag fixat alla ljud till synthen och kören är med! Det andra repet var lite sisådär. Båda gitarristerna var borta, vi körde lite ändå så alla som var där kan formen i alla fall.
 
Jag hade en väldigt konstig men intressant dröm inättras, jag skrev ned den för att den var så otroligt intressant. På tal om ingenting.

Trevlig helg på er alla!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor Barbro

Trevlig helg!

2013-01-25 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0