London Calling

Hej!

Nu är det stora planer på gång. Jag Stina och Sofia ska till London på kristi himmelsfärdsdag! Det bestämde vi, så vi har kollat på flyg+boende hela kvällen. Inte mycket läxor som blev gjorde. Vi har tagit ned det till 3 st boenden som vi gillar. Så vi får se vad det blir. Därför har jag nu inte gjort min pianoläxa än. Måste göra det nu och sedan måste jag gå och lägga mig. Har varit sjukt trött idag (började 08.20). Bjöd David på fika (jag förlorade ju mitt vad att snacka stockholmska en hel dag, värdelöst) men nu är vi kvitt och jag vill sätta igång ett nytt vad! Jag minns inte så mycket annat av min dag. Just det! Jag och David tog en promenad på lunchen för att få i oss lite D-vitamin nu när solen var framme! Härligt!

Piano!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0