Kom iväg till skolan ändå

Hade lektion i 45 minuter, åkte hem. Tvättade lite, gick en promenad till affären. Köpte lite frukt och bakpulver. Bakade scones och åt det, avocado och stekt kyckling till kvällsmat. Ganska nice.

Nu borde jag skriva tal och planka men i stället skriver jag annat. Det är roligare. I morgon börjar jag 08.20, väldigt tidigt med andra ord. Jag ska iväg på ett ärende på min lunch så jag får ta med några scones och lite frukt till lunch. Det blir nog jättebra!

Jag fick även ett sms från mormor idag, hon är inte så bra på att sms:a så det var en glad överraskning (även om allting var skrivet med Caps lock). Hon är på Kanarieöarna just nu och de hade 25 grader! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0