Dagar

Idag hade jag engelska 08.15, väldigt tidigt! Var otroligt trött men det gick bra ändå. Sedan hade jag NuKo (Nutida konst), vi fick sluta tidigare, därav så blev hålet efter ännu längre. Men det var ganska kul, jag satt och löste Rubiks kub. Eller jag löste den aldrig helt, men jag fick hjälp av Jocke och förstår nu principerna. Så med lite tid så kan jag nog lära mig att lösa den helt själv! Sedan hade jag svenska, och slutade tidigare.

Nu är jag hemma och tar det lugnt, passar på innan allting drar igång på riktigt. Alla läxor, allt drar igång nästa vecka. Så jag tar det lugnt nu.

Jag ska fortsätta med det en liten stund till. Imorgon ska jag försöka att komma iväg till doktorn så att jag kan få hjälp med min handled. Det börjar bli väldigt irriterande.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0