11 månader till Julafton.

Det här är vad som händer:
  • Jag filar på mitt svenskatal som jag ska hålla nästa vecka. Det är lite klurigt. 
  • Boken vi läser i engelskan är så otroligt bra att jag inte kan sluta läsa.
  • Imorgon ska jag och Stina simma (efter skolan).
  • Jag vet ännu inte vad som händer i helgen, förhoppningsvis så händer det något kul. På lördag morgon så ska jag i alla fall skypa med Fanny! :D
  • Det är fortfarande kallt här, just nu är det 13,2 minusgrader, men min thermometer är precis vid fönstret så det är nog lite kallare ändå. 
  • Nu blir det en kopp te, mer filande och sedan sängen!

Kram! <3
 
Töm språket? Nja, snarare möt språket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0