Tomorrow is D-day

Hej!

Imorgon är det min dag! Eller min och Staffans i alla fall. Dagen spenderas, i skolan, på studiebesök och på båten. På kvällen ska jag i alla fall äta middag med pappa som också ska med båten! Och jag slipper att åka pendel och allt så det är nice! :)

Idag hände inte så mycket. VI skrev personporträtt på Svenska C, vi skulle vara som skridbenter på en kvällstidning. Det var en ganska kul uppgift. Läraren fångade upp mig senare under dagen och sa att min var jättebra och hon hade skrattat högt när hon läste den för att den var så otroligt stilistiskt rätt. Så det var kul!

Nu ska jag snart kolla igenom svenska B uppgiften som vi ska redovisa imorgon. Kom precis på att jag måste ladda datorn, jag behöver den till presentationen!

Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0