ÖoB

Hej!

Nu har jag vart på ÖoB och tillbaka. Det inhandlades lite tandkräm, diskmedel, städsaker och lite matliknande saker. Köpte även lösgodis att ha med på båten till torsdag. Jag måste hålla mina fingrar i styr så att jag inte nasslar av det i veckan! Strängt celibat från godis!

Igår var jag på en spelning med Stina, det var ganska kul och bra band. Innan vi åkte till spelningen så var vi på nacka forum, stina köpte två klänningar (jag provade saker men hittade inget jag gillade) och sedan åt vi mat på sandys.

Ikväll är det melodifestivalen igen, så det får man ta och kolla på. Vet inte vad som händer resten av helgen. Städning och packning. Jag har redan tvättat så det är klart. På torsdag så åker jag hem och är borta i över en vecka!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0