Clinic!

Hej!

Det blev lite syltkakor för min del igår, jag har bakat det en gång innan och så flöt allting ihop till en stor smet men igår lyckades jag!

Idag hade jag bara clinic i skolan, men jag stannade kvar och pluggade lite efter. Det var Framnäs folkhögskola som var och spelade för oss. En av trummisarna var helt galet duktig! Helt otroligt! De andra var också bra, men trummisen var bäst!

Det var väl min dag, ungefär. Det har snöat idag också och jag läste på aftonbladet att det är snökaos på gång igen. Så jag hoppas att det kommer de närmaste dagarna för nästa torsdag ska jag åka hem! Då vill jag ha bra väder för en lugn överfart och fungerande kollektivtrafik!

Puss&Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0