Jobb

Hej!
 
Igår jobbade jag på kåren. Det var tunntömmning och väldigt mycket folk (ca.450st). Jag fick stå i garderoben och i entrén. Det var första gången jag jobbade och det var riktigt kul, även om man var riktigt trött när man kom hem.
 
Ikväll är det bockbränning på baracken, de har byggt en egen bock som ska eldas upp. 
 
Här i palatset är det fortfarande kaos och jag har saker både här och i gamla lägenheten vilket ibland kan bli lite knepigt..men jag sover i palatset och äter, fast den mesta maten är kvar i den gamla lägenheten. Som sagt, knepigt.
 
Nu ska jag snart sätta igång och storstäda palatset, ikväll kommer några kompisar hit innan vi ska iväg på bockbränningen. Kommer att bli superkul!
 
kram!!
 
 
Det var tema guld och glitter igår så även vi som jobbade glittrade så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0