Helgen

Hej!

Lördagsmiddagen var väldigt trevlig. Det var mycket nytt folk som jag aldrig träffat förut men det var bara roligt. På söndagen var det kryssning med julbord som stod på menyn. Jag åkte till Åland och tillbaka (gick av båten i Åland för att vara utomlands. Har aldrig varit i Finland förut så ett land till som man kan lägga till listan). Det var kallskuret, varmrätter och en efterrättsbuffé som kunde mäta sig med godisbutiken från Pippi-filmerna! Helt fantastiskt!

Idag fick jag och Natalie nycklarna till den nya lägenheten. Vi tog även en roadtrip till bl.a. IKEA. Jag köpte en byrå, blev en dyr julklapp till mig själv men det var ett nödvändigt ont. Man kan inte leva med kläderna i en resväska hur länge som helst. Jag och Natalie började med att bygga ihop den men får ta det sista imorgon. Stommen är klar och lådorna är klara. Det som är kvar är att sätta fast hjulen på lådorna och ställa upp den. Kommer att bli superfint! Jag hittade dessutom en billigare och snyggare dagbädd på IKEA som jag ska köpa. Man måste ju ha en säng. Blir lite minus på sparkontot nu men så får det bli. Jag ska söka jobb efter jul så förhoppningsvis kommer pengarna tillbaka in snart!

Imorgon fortsätter flytten!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0