Flyttstädning

Hej!
 
Nu har jag flyttstädat. Vi var på baracken igår och såg på en eldshow och när de brände ned teknologernas hemmagjorda bock. Det var otroligt hur stora lågorna blev! Men de hade dränkt ned den i något för att den skulle brinna bra (motsatsen till den stora Gävle-bocken). Det blev lite sent så jag var trött idag. Ändå lyckades jag flytta över de sista sakerna och flyttstäda.
 
Nu är jag otroligt sugen på något sött men eftersom att det inte finns till hands så ska jag kolla på ett avsnitt av Greys Anatomy istället. Imorgon blir det att inhandla lite julklappar och plugg! Vi ska ha läst två böcker till på tisdag, vilket är orimligt. Det sa läraren också så hon sade till oss att skumma igenom så mycket vi hinner så kan vi diskutera ändå. Sedan får vi, om vi vill, läsa dem ordentligt på jullovet. Jag har börjat på den ena och den är fruktansvärt tråkig, finns inte en chans att jag kommer att spendera jullovet med den!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0