Bocken

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Det har hänt för mycket saker för att man ska ha tid till att skriva. Men jag kan dra en snabbgenomgång av min helg.

I fredags så var jag på "funkisfest", det var alla som hjälpt till på grisfesten som skulle belönas lite. Vi åt tacos och glass, sjöng singstar m.m. Väldigt roligt!

I lördags (igår) så var jag och kollade på innebandy med Natalie, en kompis till henne spelade. På kvällen så hängde jag med girlsen, mycket trevligt. På väg hem så stannade jag och Natalie och pratade med nattvakterna för Gävlebocken (den är mindre än vad jag trodde att den skulle vara, men ändå väldigt stor). Vi pratade med dem i säkert en halvtimme, de var jättetrevliga!

Idag har jag tagit det lugnt hittills, strängat om gitarren och spelat lite på den. Det blev som en helt ny gitarr! Underbar klang! Senare ska jag på invigningen av bocken och sedan på Café campus och adventsfika lite med gänget!

Det var min helg. På torsdag har jag lektion, vad som händer fram tills dess är oklart. På torsdag är det även "Cults Julafton" dvs. min förening samlas och fikar, myser och lottar ut paket.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Aja Baja ta inte med tändstickor och sätt inte eld på bocken. Jag ser fram emot julen då vi träffas igen. Eller blir det när Asta fyller 100 år? Kram.

2013-12-01 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0