Sista nollningsdagen!!!

Hej!

Gårdagen var en lugn dag. Jag lagade potatis och purjolökssoppa och den blev supergod! Jag improviserade lite för att få fram rätt smak och det blev superbra! På kvällen var det lite nollning igen, vi spelade caps (bara vi cultare) och General FAB ville att vi skulle spela upp ett avsnitt av Top Model för henne så det gjorde vi. Först var det catwalk och man skulle kommentera varandras kläder. Efter det så påpekade General Salt att Tyra Banks alltid får ett utbrott i varje program så Louise som var Tyra fick ställa sig och skrika lite. Sedan blev det utröstning (Jag vann) och till sist var det en biktning framför kameran. General Guld, Fräck och Salt bröt ihop! Sedan sa General Fräck; "Eventuellt general fräck skrattade. Inombords." Det lät så himla kul för hon sade det så stelt och vi började skratta, och hon också! Det var härligt :) Sedan umgicks vi med Pedagogerna. Vi sjöng och dansade och det var väldigt roligt! 

Jag kom hem vid elva någon gång. Men jag kunde inte sova. Så dagen var lite seg. Men skoldagen var kort, vi diskuterade boken vi skulle ha läst till idag och sedan läste vi varandras texter och gav feedback. Efter det satte sig några av oss i gräset utanför skolan och åt lunch, sedan cyklade jag hem.

Nu ska jag snart iväg på den sista nollningsgrejen, finsittningen. Så jag är ordentligt uppklädd och fin, redo att fira att man har blivit ETTA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0