Nollning dag 2

Hej!

Igår var det volleyboll, dragkamp och cheerleadingtävling som stod på schemat. De flesta var nog lite "trötta" igår så vi var bara tre nollor där. Därför fick vi låna in phaddrar att spela med oss. Det gick inte så bra för oss. Jag tror att vi förlorade både dragkampen och volleybollen. Men det är ju förklarligt. Vi var inte med i cheerleadingtävlingen för vi hade inte övat in något nummer dagen före och som sagt var vi bara tre personer. Så det blev stort nederlag för Cult&co. Men det var i alla fall kul och återigen har jag träningsverk! På kvällen var det fest igen men jag stod över den här gången, vi ska ju läsa en bok tills onsdag och jag kände att jag var tvungen att ta itu med det. Nu har jag i alla fall läst halva boken vilket jag tycker är helt okej.

Idag ska vi ses klockan två och hänga lite, sedan blir det träning för onsdagens finmiddag och på kvällen öppnar vi PubenPuben för alla Cultare och även för folk från andra kårer. Jag får se hur länge jag blir kvar där, men jag bor i samma hus som PubenPuben så det är ju i alla fall inga problem med att ta sig hem när man känner för det.

Nu ska jag läsa mer i boken.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0