Finsittningen

Hej!

Nu är allt klart och det är väldigt sorgligt. Men jag hade i alla fall en fin kväll. De andra drog till kåren men jag är så jäkla trött att jag nog snart somnar (klockan är inte ens tio). Jag fick i alla fall bekräftelse på att jag var fin, jag fick en kram av Johan i min klass som jag typ inte snackat med innan idag och han sa "Vad snygg du är". Det var ju gulligt sagt! Vi åt god mat, det blev mycket lambo (dryckesutmaning) och generalerna strippade! Så nu vet vi hur de ser ut och hur de egentligen är bakom generalmasken. Jag fick se hur General Salt (som jag pussade) såg ut. Han heter egentligen Fredrik och är från Stockholm. Den största chocken på kvällen var dock när "Louise" i min klass som varit med oss hela veckan visade sig heta Isabelle och hon går i tvåan. Det var väldigt kul och en stor chock, hon har verkligen lyckats med att lura alla! Sedan dansade generalerna och überphaddrarna Hey-Boy-dansen för oss. Jesper (toastmaster) dansade och sjöng "Hoppe Hoppe Hare" för oss och Natalie vann tävlingen om årets nolla. Hon fick välja fyra kompisar som ska hjälpa henne att ordna en "Tack-middag" där vi ska få ge igen lite mot generalerna. Det ska bli superkul!!! Vi har redan många bra idéer på vad de ska få utstå!

Nu är jag trött men lovade Markus att skypa lite så vi kan utbyta historier om våra numera "NorromStockholmbostäder". Det blir nog skoj! Sen blir det sängen!

Puss och Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0