Utvecklingssamtal och trassel

Hej!

Idag hade jag utvecklingssamtal. Blev tidig till skolan så jag åt lunch med Mio innan mitt samtal. Samtalet tog ca. 20 minuter och var väldigt trevligt, jag har en schysst mentor. Fick även se på mina betyg vilket var roligt! Sedan skulle jag åka hem men när jag kom till repan så satt Samuel och Mio där och snackade. Så jag fastnade där en liten stund, sedan hittade de en låda med massvis av hörlurar till mobiler, allting var en stor trasselhög. Så vi trasslade ut dem. Sedan spelade vi lite spel på min mobil och sedan åkte jag och Samuel.

När jag kom hem så skrev jag på min nukouppsats, ett första utkast. Jag såg att jag inte har någon engelskalektion imorgon så jag ska maila och fråga om jag behöver komma på nuko-lektionen (jag ligger ju långt före de andra, vi ska egentligen inte börja med uppsatsen förrän om tre veckor). Om jag inte behöver komma på den så har jag bara svenska imorgon! Det skulle vara ganska härligt ändå med en lång sovmorgon och endast en lektion.

Jag hämtade även min studentmössa idag, den var väldigt fin och passade bra (vilket var tur för jag provade bara en storlek innan jag bestämde mig för den, jag tog den storleken jag har på min ridhjälm).

Nu ska jag göra något helt onyttigt, bara för att jag kan!

"Du som tycker att dagarna går och livet flyr.
Ta dig samman och gör något onyttigt"
 
Skriven av Ingrid Sjöstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0