Trötthetsdagen

Hej!

Gårdagen var min trötthetsdag. Började faktiskt skratta så att jag grät på religionen, utan anledning. Helt genomtrött, på svenskan så stängde mina ögon sig själva. Sedan var det rep med Pelle och hem.

Idag hade jag svenska, piano, engelska och religion. Det hände inget speciellt på dem lektionerna. Nu är jag hemma, trött igen. Borde göra lite läxor. Ligger inte bakom med något och måste inte göra nåt egentligen men jag är så van att plugga att jag automatiskt gör det när jag får en stund över. Knäppt!

Jag kanske tar en kopp te istället. Imorgon har jag engelska, nuko, rep och svenska. Sedan ska jag hem och baka scones att ta med på fredag då vi har nationella prov i sex timmar (09.00-15.00). Vi har ingen lunchpaus så jag tar med scones, äpple, vindruvor, något att dricka och värktabletter (i fall att mina handleder skulle börja göra ont, jag måste ju skriva tills jag är klar och jag kan inte skriva med skenorna). Förhoppningsvis kommer jag inte att behöva tabletterna men i fall att så är det bra att ha med.

Bye bye!

Fin bild på Fanny och katten Friskus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0