Studentklänningar

Hej igen!

Nu sitter jag och kollar på studentklänningar. Det finns väldigt mycket fina klänningar, problemet är att den måste vara vit. Har kollat lite, känns så himla onödigt att lägga en större summa pengar på en klänning som jag troligtvis inte kommer att använda mer än vid ett fåtal gånger, vitt är ju inte en särskilt bra färg egentligen. De jag hittade var ganska dyra så jag tror att jag får vänta med detta tills dess att jag kommer iväg till London! Inte för att det nödvändigtvis kommer att vara billigare där men för att det kanske finns mer att välja på!

Nu ska jag inte alls sova för jag har sovmorgon imorgon! Börjar 11.55 men ska nog äta lunch i skolan så jag lär väl vara där straxt efter elva någon gång ändå. Däremot så ska jag sms:a David nu, vill egentligen spela piano (måste planka) men min högra handled gör ont. Därför ska jag nu inte skriva mer heller.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0